ثبت برند در ترکیه

ثبت برند در ترکیه

انجام کلیه مراحل اداری و رسمی ثبت و انتقال برند و مارک‌ تجاری شرکت در ترکیه :

امروزه با توجه به گسترش فعالیت های تجاری و برندینگ و ایجاد رقابت در بین صاحبان حرف در موضوع فعالیت های مختلف تولیدی ،خدماتی و اقتصادی لزوم ثبت برند معتبر در بین رقیبان تجاری از اهمیت خاصی برخوردار است. وجود رشد اقتصادی با توجه به موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و گردشگری، نیروی کار فعال و ارزان قیمت در ترکیه موجب شده که بازرگانان و تجار و شرکت های تجاری تمایل پیدا نمایند که با همان نام و برند تجاری شرکت خود که در کشور محل زندگی شان فعالیت می نمودند در کشور ترکیه به فعالیت خود ادامه دهند.
اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است.
اداره ثبت اختراعات و علائم و برندهای تجاری ترکیه از برند و علائم جاری همه اشخاص حقیقی و حقوقی و موسساتی که در ترکیه به ثبت رسیده اند محافظت می نماید و حق کپی برداری از برند ها را به افراد دیگر نمی دهد.
مدت اعتبار برند در کشور ترکیه مدت ۱۰ سال می باشد و پس از آن نیز قابل تمدید است ولی اگر در طی ۵ سال اول ثبت برند بدون دلیل از آن استفاده نگردد حق استفاده از آن لغو و ابطال می گردد.
همچنین جهت استفاده از برند تجاری که در کشور خودتان داشتید می توانید با انجام فرآیند انتقال برند در کشور ترکیه نیز از همان برند و آرم تجاری استفاده نمایید.
در صورت صلاحدید شما عزیزان شرکت بازرگانی و مشاوره بین المللی دیوان توسط پرسنل مجرب و خبره خود آماده پیگیری و انجام روند مربوط به ثبت و انتقال برند تجاری شما عزیزان می باشد.

جهت مشاوره با مشاورین دارالترجمه رسمی دیوان در تماس باشید

تماس از طریق واتساپ و تلگرام

۵۵۵۲۸۴۸۹۵۵ ۹۰+

??? WHATSAPP : http://wa.me/905552848955

شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم کمکتون کنم ؟
موسسه رسمی دیوان
مشاور:
دارالترجمه رسمی نوتر
ثبت شرکت در ترکیه
اخذ شهروندی ترکیه
اخذ و تمدید اقامت توریستی ترکیه
خدمات کنسولی کدرهگیری
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
+905552848955
مشاور شما در امور مهاجرت و اقامت کشور ترکیه
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید